سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخنی از سر دلسوزی با جریان شیرازی ها - با ولایت
کوتاهى در کار را پشیمانى بار است و دور اندیشى را سلامت در کنار . [نهج البلاغه]

سید صادق شیرازی و دانشمند

درباره ی جریان شیرازی ها بسیار سخن رانده شد. شاید خیلی ها خیال کنند که از روی بغض شخصی می نویسیم. اما نه اینگونه نیست. این را می دانم که سید صاق شیرازی راه را برای اجرای خیلی از منویات شخصی بسیاری از افراد باز کرده است. خیلی از افراد به عشق بی حد و مرز بودن در عزاداری ها و خفه کردن وجدان خود در برابر تناقضات پیش رو، به ایشان روی می آورند. وجدان خود را این گونه ساکت نگه می دارند که بله! مرجع شعائر حسینی(!) هم این راه را تایید کرده است! شاید آزاده بودن چنین اقتضا کند تا برای اشتباهات خود دلیل نتراشیم. اگر دوست داریم برای عزاداری هر عمل غیر عقلانی را دخیل کنیم، عیبی ندارد! انجام دهیم اما به نام تشیع تمامش نکنیم.. بگوییم دلم خواست! این دلیل بسیار قابل قبول تر است تا اینکه بگوییم چون زلیخا و زنان مصر برای حضرت یوسف دستشان را بریدند ما هم باید در عزای حسین با قمه بر فرق خود بکوبیم! مگر نشنیده ایم که حضرت زینب(س) را بر شتر بی جهاز نشاندند؟! پس محملی وجود نداشت که ایشان سرشان را بر آن بکوبند. آیا مصیبت نشاندن ناموس حسین(ع) بر ناقه ی بی محمل کمتر از شکستن سر توسط ایشان است؟ اگر هم قبول کنیم ایشان سرشان را به چوبه ی محمل کوبیدند، آیا مجوز کوبیدن شمشیر بر فرق سر است؟! مگر نشنیده ایم حضرت علی(ع) بیست و سه سال برای حفظ اصل اسلام خانه نشینی کرده اند؟ آیا می شود از حضرت علی(ع) غیرتی تر شد و تمام مسلمین را به جان یکدیگر انداخت؟ الگوی ما کیست؟ غیر از ایشان است؟ با فرض جسارت برخی جماعت اهل تسنن، آیا ما مجوز توهین داریم؟ از کجای اسلام این استخراج می شود؟ چرا باید در زمین بازی تعریف شده از سوی صهیونیسم توپ بزنیم؟ نمی دانم چطور می شود به خود قبولاند که خطر کافر حربی کمتر از برادران مسلمان است. تنها نفع اختلاف افکنی بین شیعه و سنی، امنیت اسرائیل و استکبار جهانی است.

برادری که به دفاع از جریان انحرافی شیرازی ها، متمسک به فحاشی و جسارت می شوی، ما هم مانند شما حب آل الله(ع) را داریم و آرزو داریم که در این راه جانمان را فدا کنیم. منتها این را هم باور داریم که بزرگترین نشانه ی حب اهل بیت(ع) عمل به سیره و فرمایشات آن بزرگوراران است. سیره ی حضرت حسین(ع) مبارزه با طاغوت بود. ما از عاشورا این را به یادگار داریم. بنظر شما چطور می شود جناب شیرازی، به مسایل سوریه و لبنان و اسرائیل نمی پردازند اما تا می توانند گروه های مسلمان غیر خود را تکفیر و لعن می نمایند؟ چطور می شود شبکه های انگلیسی و آمریکایی ایشان را در برابر اسلام انقلابی معرفی می کنند؟ از بودجه ی شبکه های گسترده ی آن ها اگر بگذریم، چطور می شود شبکه های ایرانی نظیر پرس تی وی را می بندند اما شبکه های ایشان را خطری برای خود تلقی نمی کنند؟!

چه شده است که محمد هدایتی(مدیر شبکه سلام آقای شیرازی)، کارشناس شبکه امام حسین(ع) شده؟ مگر ایشان کارشناس پر و پا قرص صدای آمریکا نیست؟ همین صدای آمریکایی که روز یکم تیر را در ایران روز کشف حجاب تعیین کرده است! حتما کشف حجاب هم از نظر آقایون جزء شعائر فاطمی می باشد!
امام حسین(ع) در مقابل ظلم، فساد و.. یزید قیام کرد نه اینکه همسفره ی یزید باشد و دم از اسلام زند..

آیا این ها برای شما محل سوال نمی شود؟! ...


وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِین

 



 
نویسنده: مهدی حامدی |  یکشنبه 93 خرداد 18  ساعت 10:58 صبح 

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
شکست اخلاق
و علی البرجام السلام!
نشان وابستگی..
جریان انحرافی
اهداف پنهان
تحریم صداقت..
صندوق ها شفاف اند؛ عینک مان را تمیز کنیم!
تحریم جدید..
شیطان بزرگ
اظهارات سخیف نجفقلی حبیبی درباره ی عاشورا
آقای هاشمی برایتان نگرانم..
سخنی از سر دلسوزی با جریان شیرازی ها
نکته ای در باب سبد کالا
رابطه با روسیه..
نکته ای در باب تسخیر لانه ی جاسوسی
[همه عناوین(166)]